22/6-09

hej alla läsare!

Igår så började jag dagen med att städa min garderob tillsammans
med min syster och min mor.
Och jag slängde sjukt mycket, och tänkte ge bort hur mycket som hellst.
Och då ska vi inte prata om hur mycket som jag hittade som jag hade
varit av med.

Närman har rensat i garderoben då måste man självklart inhandla nytt.
Så efter rensningen så bar det av till Entre där var Alex och Robin också med.
Jag fyndade ett par nya skor, ett par mjukisbyxor och en ny bekini.
naajs!

nu har jag och alex precis suttit och kollat resa,
inte helt  fel!
hade kunnat åka redan idag,men tyvärrsågår det inte..
Men det är bara en månad tills vi åker! :D

Kommentarer
Postat av: best friend

Fota inköpen :D<3

2009-06-22 @ 16:19:42
Postat av: Anonym

Tar gärna en titt på överblivna kläder, jag är dock 10 år äldre än er men ja är mindre =) hehe



Kram

2009-06-22 @ 21:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0