24/6-09

OM jag var på Svergie-Serbien igår.
Fyfasen jaghar aldrig varit på en Sverige match innan, men det var en sjuk stämning.
Jag tycker att alla mff matcher är helt otroliga, men då ska man bara känn aav stämningen vid en Sverige
match.
Jag var där med Brannefalks och några kompisar till dem och pappa. haha!

När vi har intagit våra platser och väntar på att matchen ska börja då hör vi några
bekanta röster och vem tittat inte fram bakom oss om inte Peter Jide.
Herregud!
och allihop jag kan berätta för er att han är mycket snyggare i verkligheten än vad
han är på tv. ååh!

Sverige vann denna match och alla var nöjda.
ååh!

Jag kan inte undgå att erkänna att jag saknar att spela fotboll då jag står och ser på Sverige, inte för att
jag är upp ei den nivån, men bara kämparglädjen och
lagandan. Det finns inget bättre i världen.
Tur att korpen börjar snart. haha!

Lite uppdatering ifrån mig mitt i mitt sommarliv.
Och Chebib saknar jag också, tycker att han borde komma hem NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0