24/3-09

Vissa dagar är bättre än andra så är det bara,
och denna dagen har inte riktigt varit så som jag har velat.

vaknade ändå på bra humör, steg upp och pluggade i en timme.
Sedan så gjorde jag vid mig, och stack till skolan.
sedan var det inte jätte bra mer,
jag vet inte vad det är.
men jag tror att jag påverkas otroligt mycket av det som händer runt om mig.
vissa dagar så tänker jag jätte mycket på allt som händer,
och andra dagar så tänker jag inte alls på det.

och idag så har jag tänkt på allt otroligt mycket,
och när jag försöker att förklara så blir det bara fel,
jag tror att det är bättre att hålla det för sig själv ibland.
i guess!

hoppas ni har haft en bra dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0