24/3-09

Jag märker det så tydligt på dig när någonting är fel,
även om du inte erkänner att något är fel så märker jag d på dig.
jag vet om när du ljuger,
jag kan läsa dig som en öppen bok.
jag är trött på att du aldrig kan ta tag i saker som handlar om oss,
utan jag måste hela tiden själv ta tag i sakerna.
jag är inte dum, så berätta för mig vad som är fel?

Jag trodde att vi hade kommit längre än så,
jag vill inte att det ska bli som förut,
och jag fruktar verkligen det.
jag har lovat mig själv att det aldrig mer ska hända,
och det står fast vid det.
Går det för långt så bryter jag,
det vet du om.

Så sluta vara så envis, och hjälp till!
jag kämpar och kämpar,
och jag kommer att kämpa ända in i det sista.
det kan jag lova dig!

Jag ger inte upp,
du är mitt allt!

Kommentarer
Postat av: S

hold on best<3

2009-03-24 @ 17:56:07
URL: http://ssophiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0