12/5-09

Vet ni kära läsare vad jag har tänkt på idag?
Mina kompisar insiprerar mig så sjukt mycket,
alltså kändisarna kan slänga sig i väggen.
De inspirerar mig när det gäller kläder, humör, kompisar, killar ALLLT!

Varje morgon när jag sitter på bussen, då är jag lite smått
negativ. haha för att det innebär en ny dag i skolan och det är inte jätte kul alltid.
Men imorse när jag satt på bussen och snackade med Mette, så ringer min mobil.
Och det gör den ALDRIG på morgonen, och jag menar ALDRIG.
Liide chockad så svarade jag, också var det faviiis Sophia.
hon tänkte bara prata lite och önska mig en bra dag,
Herregud vilken vän!

Hela denna dagen har varit bra tack vare det,
jag har haft sjukt kul i skolan faktiskt,
och alla prov som jag har fått tillbaka har varit bra!!
så att Sophia hon liksom inspirerade mig med sitt humör!

åh älskar er som vågar vara er själva, och ingen annan!!
STOR PUSS TILL ER !

Kommentarer
Postat av: Alexandra

och tänk att få avsluta dagen på ett så underbart sätt som att gå i stan med mig :O!!!!!!!!

2009-05-12 @ 22:15:43
Postat av: Sophia

Hahahaa kul komentar av alexandra xD hahaha



taack själv gumman!! vi<333

2009-05-13 @ 06:16:13
URL: http://ssophiia.blogg.se/
Postat av: Johanna

En vacker dag kommer det ploppa upp ett sms på din mobil från mig, hihi! Och det är en hemlighet om vad det kommer stå för det får du veta då, hahaha dte rimade nästan ju! xD PUSS på dig snygging och vi ses på lördag:D<3

2009-05-13 @ 16:06:45
URL: http://johannarundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0