27/5-09

nu äntligen så är det sista provet för denna terminen
avklart! och det är verkligen hur skönt som hellst,
nu kan man äntligen andas ut!

Det som får mig att vara på  lite små dåligt humör i smyg,
det är att vädret ändars som det gör!
det är jätte fint på dagen, och sedan på natten så
är det massor med regn och åska. Och jag och åska vi går inte
riktigt hand i hand.

Förutom det, så är livet perfekt just nu.
Jag ser fram emot en låång och riktigt härlig sommar.
Jag ska jobba, träffa kompisar och ut och resa med älskligen.
underbart.

Just nu så är jag såå besviken,
jag har gått och väntat på att äta köpe pizza hela dagen,
och nu när mamma är påväg hem så säger hon att det bli hemalagad.
FYFAN vilken besvikelse!
klart att hemmaläagad också är god, men inte om man har ställt in sig på en stor kebabpizza! :(

Jag har världens mest underbara pojkvän, <3

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vart ska du och din påg resa någonstans?:)

2009-05-27 @ 20:40:55
URL: http://johannarundgren.blogg.se/
Postat av: Kusinen

Du o jag kan hålla hand när det åskar....tycker heller inte om det =/

Ses på söndag Kram

2009-05-27 @ 21:11:39
URL: http://mmcs.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0