18/11-09

jag spyr snart på negativa människor.
det är verkligen så hemskt som det låter. jag vet att jag själv brukar att vara hyftsat negativ vissa perioder, och jag skäms så fruktansvärt över det. för att det är så sjukt jobbigt att lyssna på. som min läre syster skrev på sin blogg så har jag också förståelse för att människor kan ha sina problem och att de kan vara negativa för det. men det är jätte jobbigt när det går ut över alla andra när man inte vill berätta orsaken. för att om en är negativ så blir den andra det, och sedan de andra runt om de. det är jobbigt. det är mycket bättre att vara positiv, att vara glad och fast något verkligen suger så kan man försöka att se det positiva med sakerna. jag ska själv också börja att tänka på hur många det påverkar när jag är negativ, så som på korpen. så är det iaf.

snart är jag jag, Linnea och Lasse en hel kväll. längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0