20/11-09

det är magiskt..

det finns inga ord och inga meningar, det var magiskt. Lars Winnerbäck i baltiska hallen 20/11. Det kommer jag aldrig glömma. han är underbar denna man. sättet som han talar in till allas hjärtan med hans texter. han kan sjunga ut precis den känsla som finns inom mig. han bevisar för omvärlden hur utstöttheten inte allt förlorar, utan hur den vinner. precis så som han har vunnit våra hjärtan. denna man formulerar texter på ett sätt som ingen annan kan. han sjunger ut de med en sån känsla som ingen annan har. han är underbar, vår Lasse. han bevisar att han är bra genom att han väcker känslan inom alla i hallen att konserten kommer att vara för evigt. min konsert med lasse kommer att vara för evigt. det vet jag. Lasse är inte bara underbar han är cool. cool på det sättet som ingen annan är. han talar inte ut i media. han hatar median och median hatar han. det är ömsesidigt och så coolt. en riktigt artist skiter i media och kör sin grej. en riktigt artist så som lasse. och lasse tro aldrig att du är tråkig och tjurig. aldrig. du är vår idol. det är du. du har fått mig och miljoner andra att inse att utanförskap kan leda till något bra. att man får må dåligt. men att man alltid ska sträva efter ljuset i livet. jag är salig. verkligen. jag försöker att skriva en ordentlig text om min idol. men jag kan inte formulera en ända bra mening. det är som du säger " försöker att beskriva tacksamheten i ord, men det är svårt" och det är precis vad det är. jag är en stammis nu. jag kommer att finnas på din konsert tillsammans med min fina vän Linnea nästa år. och året efter det. så är det bara. tack för att du peppar en in i dagen. tack för att du är en människa att se upp till. tack för konserten. som sagt min och lasses konsert har bara börjat. tack.

Linnea, jag & Lasse 20/11-09. magiskt.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Det finns liksom inget att tillägga, om folk bara visste. och man kan prata om att han skulle vara överskattad, tjurig och fel men åh åh åh. släng er i väggen. kasta er in hårt hårt hårt. för ni vet ju ingenting.



inte efter ikväll.

så fantastiskt! åh.



2009-11-20 @ 23:55:30
URL: http://linnneadesnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0