3/11-09

det är sjukt så fel allt kan bli bara för att man är ärlig.
jag sa det som jag tyckte var rätt och det som jag kände ,
också blir det så fel. Jag är en ärlig människa vilket jag kommer
att fortsätta att vara för att jag vill att alla i min omgivning ska vara ärliga mot mig..
men jag har märkt att det inte går att vara ärlig i alla lägen, för att det blir tydligen
bara så fel..

jag har gått igenom samma sak, och det är kanske inte alltid en fördel. jag vet hur det
känns men jag orkar inte delge allt. Jag har annat att tänka på än detta, mitt liv går på
ändå. Det finns de vänner som förstår precis, och de som inte alls gör de.

Nu ska jag börja att leva mitt liv för mig, och inte för någon annan. Ber någon om min åsikt så
får man vara beredd på att höra sanningen i min åsikt. Det är så det är och det är och så det kommer
att vara. ärlighet för mig varar längst.

Nu kommer jag inte göra detta så stort mer, utan jag släpper det. Det är upp till er, jag är inte en del
av det utan bara en vän som lyssnar och tycker. Och det är den positionen jag vill ha, ingen annan. Jag
tycker att vi ska leva på som innan, jag har lärt mig något av detta men även ni.. Hoppas jag!

Ni kommer alltid att betyda otroligt mycker för mig, antingen så väljer ni att ta det till er eller så stöter ni
ifrån det. Det är inget som jag kan välja, det är upp till er. Men jag älskar er otroligt mycket..

väldigt kladdigt inlägg för er som inte är en del av detta,
men ni som är en del av detta kommer att förstå. Och jag hoppas
över hela mitt hjärta att ni tolkar det rätt. jag har redan berättat detta för
er.. men ville bara skriva av  mig, Hoppas att ni förstår de.

nu går jag vidare och lämnar detta bakom mig,
det som är gjort är gjort. det som är sagt är sagt..
det finns inte mer att må dåligt över.

puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0