16/10-09

Det känns som en klump i magen, som inte vill gå bort.
Jag kan inte sluta att lyssna på din röst, och inte sluta att läsa dina sms.
jag är beroende, beroende av att ha dig runt om mig. Men mest beroende av
att du ska vara min. hur mycket vi än pratar så kommer vi inte fram till något,
vi kommer inte fram till vad som är bra och dåligt. Min åsikt är att det nog inte
finns något som är dåligt, utan att det är bra.
jag vill inte tänka negativt, jag vill tänka positivt. Om dig, om mig och om oss.
Men vad är det som händer.. Alla tankar bara flyger runt i huvudet, och jag kan
inte riktigt placera dom. Jag kan inte riktigt tänka på vad som gör allt bra igen,
jag tänker bara på saknaden. Saknaden av dig om oss och om alla andra. Jag vill inte
se dom som en konkurrent utan som något bra. Jag vill inte ha ont i magen pågrund av
dom. Jag vill kunna le och vara glad för dom. men det är jag inte. jag har försökt att jobba
med det och jag kommer att fortsätta att göra det. Det lovar jag dig. för att jag kommer
inte att släppa det nu och jag kommer inte att släppa dig nu. det vet du om innest inne. det
vet vi alla, tro mig. jag älskar dig jag älskar oss jag älskar tanken på oss och jag älskar tanken
på dig. men ändå är de såhär. thats life säger de flesta och nu börjar jag inse att de har rätt.

VÄLDIGT rörigt inlägg, jag vet!
skulle bara få ner lite tankar!
tihi!! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem har sagt att livet är lätt, men allt blir bra puss mamma

2009-10-16 @ 20:49:30
Postat av: Alexandra

jag håller med Åsa, allt löser sig <3

2009-10-16 @ 23:26:37
Postat av: Johanna

ni kommer fixa det! jag tror på dig, jag tror på er:)<3

2009-10-17 @ 00:42:32
Postat av: Jelena

ni kommer fixa det, finns här om du behöver prata :) du klarar det <3

2009-10-17 @ 17:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0