11/9-09

Ligger i en skön soffa, lite lagom trött.
Nemo ligger i den andra soffan och sover, man ser på honom hur skönt han tycker att det är.

Här är tomt och tyst hemma, enbart våran underbar Lars Winnerbäcks röst som ekar mellan
väggarna. Det är underbart. Det är livsglädje på hög nivå. Han får en på ett humör som jag alltid skulle vela vara på. Han är underbar, han är allt det som en sångare ska vara.
Snart, snart mina vänner då sitter jag och min vackra vän med ett stort leende på läpparna och sjunger med, och är på det där braiga humöret som bara han kan göra en på.

Längtar.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

jag har hämtat biljetterna nu

de ligger här brevid mig.



så himla fint!

hjärta

2009-09-11 @ 17:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0