17/9-09

Jag tror att vi alla någongång har gjort något som man
verkligen ångrar. Något som kändes rätt i just den stunden
men inte när man fick tänka efter.
jag har iaf själv gjort det. Men det är saker som är gjorda och det
är inget som jag kan ta tillbaka idag. Gjort är gjort!

problemet är att jag inte vet alla gånger vem jag ska lyssna på när jag
själv är osäker på något. Ska man lyssna på sig själv och verkligen vänta in
sig själv tills att man har ett ärlig svar inom sig. Eller ska man lyssna på ens förälder
som har mer erfarenhet. Eller varför inte en kompis som kommer med goda råd. eller tillslut
min pojkvän, är det han som jag ska lyssna på när man har problem eller när man inte kan
ta ett beslut själv.

Det är grymt svårt,
jag tror själv att det är upp till var och en.
Det handlar nog om tillit tror jag.

ha en fin dag mina vänner!
Det förtjänar  ni:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0