26/9-09

Det är så mysigt när man träffar en kompis som man inte har
träffat på jätte länge. När man väl träffas så känns det precis som
om det var igår man träffades. Och att man alltid har lika kul tillsammans.
Och bäst av allt att man kan snacka och skratta åt allt. Det är så underbart!

Det var så det var när jag träffade Crillis igår, sjukt najs!
Vi var på fest hemma hos Julia igår, och vi hade sjukt kul:D
Jag och crillis har ju lite att fixa tills nästa fest, eller vad säger du ?

haha!

Och idag så är jag sjukt trött, som vanligt!
det spelar ingen roll hur länge jag än sover.
Jag är alltid lika trött. Tråkigt.

Hoppas att ni har haft en fin helg än så länge!


Kommentarer
Postat av: Sophia

Vi ses snart<3

2009-09-27 @ 11:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0