nyponbuskar, nyponbuskar.

nu ligger jag här i min fina säng, som dessutom är renbäddad.
favoritantons spellista spelas i bakgrunden,
ljusen är tända. och allt är bra.

nu är julen över, och det känns både bra och inte bra.
bra för att då blir det snart sommar och inte bra för att jag inte fick någon julkänsla alls i år.
nu är det bara nyår kvar,
och på nyår så ska jag till Sövde, till en stuga. jag har alltid velat fira nyår i en stuga med lite vänner,
och det är precis det jag ska göra i år. bort ifrån stan, bort ifrån alla traditioner. det är bra. iaf i år.

resten av denna veckan kommer att bli bra,
bra för att finanton kommer hem,
bra för att jag ska jobba lite,
bra för att jag åker till stugan,
bra för att jag ska fira nyår med gamla och nya vänner.
det är fint.


tänkte bjuda på en bild ifrån förra nyåret.

Kommentarer
Postat av: Kusinen

O bra för att vi ska träffas i morgon o röja på IKEA =) Kram!

2010-12-28 @ 23:34:42
URL: http://mmcs.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Vad tycker du är härligast? Jul eller nyår, eller inget av dessa?

2010-12-29 @ 04:23:35
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Louise

Jag vet inte vem som har skrivit anonymt, men julen brukar vara min favorithögtid, men just detta året är det nog nyår. (:

2010-12-29 @ 20:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0