en bekymerslös Louise pratar.

just nu ska ni  veta mina underbara vänner,
så finns det ingenting i hela världen att klaga på.

ni som känner mig vet hur jag är, det händer alltid något i mitt liv
och det är nästan alltid frivilligt/ofrivilligt drama.
men nu är bara allt som det ska vara.

Jag har på senaste tiden fått se hipphipp en hel kväll och skrattat otroligt,
varit på diverse stundenter i Malmö för att se sina vänner ha den bästa
dagen i deras liv, och det finns inget finare än att se en vän som älskar
sitt liv. jag har varit på stundent fester i Åkarp, där jag inte kände någon, men
ändå hade trevligt på. jag har sprungit hem själv till en kompis mitt i natten och
sovit bara för att jag inte orkade gå på efterfest och hittat världens finaste lapp
ifrån hennes mamma på golvet. och sen så är ju snart skolan slut, så att helt
plötsligt så har man så mycket mer tid. så att idag har jag legat i min säng i 3 timmar
utan att känna pressen att jag måste göra något. så fint.

jag har bestämt mig,
denna sommaren ska innehålla:

-många sena nätter
- dricka vin med en nära vän
- springa på stranden, trots att det inte är jätte varmt
- fota ungefär vart jag än går
- jobba
-spara mina pengar till att åka på den roligaste resan jag någonsin har varit på
- gå massor med promenader
- skratta till ett tråkigt skämt tills att jag gråter
- en sommarflört
- och få en puss så att det pirrar i hela magen.
- och sist men inte minst, så ska jag ha fruktansvärt kul vad jag än gör!

Puss på er.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

tusan så fint!

2010-06-09 @ 15:47:19
URL: http://linnneadensnea.blogg.se/
Postat av: Alexandra

GREKELANDET :D

2010-06-09 @ 22:28:40
Postat av: Elle

då e vi två!! =)

2010-06-10 @ 15:18:46
Postat av: mamma

Det låter bra! Är du lycklig är din familj det!

2010-06-10 @ 21:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0