godnatt tankar.

just nu så ligger jag här i sängen, precis innan sängdags och läser lite bloggar.
jag läste precis min kloka kusins blogg, och hon skriver om att kasta in handduken
och om det är bra eller dåligt. konstigt nog så kände jag mig för en stund träffad,
fast jag inte har någon aning om vem hon skriver om.

aja. det är mycket tankar som alltid flyger runt i mitt huvud. och nu är det värre
än någonsin och jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig åt. alla har sina åsikter, välkomna
som ovälkomna, men de finns där. jag har mina åsikter om saker och ting, men de
gömmer jag ofta när det handlar om mig själv. konstigt nog.

det är inte konstigt att jag inte kan sova på nätterna, jag har så mycket att tänka på.
på om de som har  gett mig råd idag har rätt eller inte. och om jag ska lita på mitt
eget omdöme eller alla andras.

men mina vänner, jag tror ändå att jag har bestämt mig. jag tror på mig själv och mitt
eget omdöme. jag tror att jag kommer längst på det. jag får nog lära mig att lyssna lite
mer på mig själv, är det någon som vet hur man lär sig det?

Kommentarer
Postat av: anonym

känns som att i alla lägen ska man lyssna på sig själv. för även om det skulle visa sig att man hade fel så kan man inte skylla på någon annan och sätta den vänskapen på spel på att bli förlorad. så man lyssnar på sig själv.

2010-06-05 @ 11:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0