trött.

Just nu så är jag så trött på..

Människor som inte kan förstå, som inte kan sätta sig in i någon annans situation. Utan människor som hela tiden är så självupptagna att man inte bryr sig om andra.

Trött på människor som uttalar sig om saker som de inte vet, saker som de inte har att göra med. Men ändå kommer med sin åsikt, trots att de inte vet vad de snackar om. Varför tar vi människor inte reda på fakta innan vi uttalar oss om saker.

trött på människor som är på en, och pressar en till saker som man egentligen inte vill. Saker som man inte har tid med eller saker som man inte känner för.

Kan inte alla människor..

Vara sig själva och skita i andra

Utala sig när man vet vad man pratar om

Och försöka att förstå en, och lyssna.

trött på det..

Kommentarer
Postat av: Sophia

i will always be the one who understands you. and If I don't I will try.

2010-03-22 @ 21:02:23
URL: http://ssophiia.blogg.se/
Postat av: cassan

jag finns här, jag kommer alltid finnas här för dig mina söta vän :) <3

2010-03-23 @ 15:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0