svart, vitt och allt däremellan.

Jag måste måste måste uppmana alla att lyssna på Daniel adams- ray nya album.
såååå BRA!

Varför ber alla stora bloggare och små bloggare om ursäkt för att de inte har uppdaterat på länge?
jag har aldrig fattat det. man ska väl blogga när man känner för det och för att man har något som man
antingen vill berätta eller bara ventilera? eller.

och sen var det en sak till. men vet inte vad det var, haha!

"Det var så länge sen sist jag kände hjärtat slå
Senaste gången jag minns var jag nog 13 år
Det var så länge sen sist jag kände hjärtat slå
Om det slår gnistor är det knappast dig jag (Uh-uh)
Det var så länge sen sist jag kände hjärtat slå
Senaste gången jag minns var jag nog 13 år
Det var så länge sen sist jag kände hjärtat slå
Om det slår gnistor är det knappast dig jag tänder på"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0