Vi lever i vår egen värld.

Idag har varit en mysig och bra dag.
Det har varit underbart väder,
Jag bestämde mig imorse för att jag skulle gå
i skolan med bara raggsockar, fint och mysigt!
jag har haft min andra körlektion.
ätit på jobb tillsammans med Mette och
Sara som snart åker.
Jag har gått runt i min egen värld och tagit
världens omvägar för att få så mycket sol som
möjligt.
När jag kom hem så somnade jag i soffan i två och
en halvtimme, stackars alex som inte hade så mycket
att göra under den tiden.
Nu har jag precis ätit tacos med famiiljen och alex och
Robin.
Nu spelas idol på högsta volym, i bakgrunden hör man pappa
och alex som sitter och spelar gitarr och försöker ta sig igenom
historiens svåraste låtar.
Nu ska jag koka te och fortsätta mysa.

Imorgon blir det fest för hela slanten,
åh jag är taggad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0