different.

jag blir så arg..

för att alla människor är vi olika individer, vilket innebär att vi har olika sätt att se på saker och ting, vi har olika metoder för att lösa problem och vi har olika uppfattningar och åsiker om allt som händer. Detta grundas ofta på att vi har olika erfarenheter. Detta innebär att det ofta blir debatter om saker och ting. Det som gör mig så förbannad det är när man inte lyssnar på andra. Jag är själv en människa som snackar väldigt mycket och kan uppfattas som att jag inte lyssnar på andra. men så är det verkligen inte. jag försöker alltid att lyssna på alla andra.

snälla gör mig en tjänst,
om alla bara inser att alla är olika så kommer denna världen att bli så fruktansvärt mycket bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0