halloween och jag.

Idag har jag gått runt likt en zoombie. jag har dock skrattat lite då och då,
har inte aning om zoombies gör det. men jag har gjort det. annars så har jag
varit som jag kan tänka mig att zoombies är. jag hade helst av allt velat ha med mig
mina "rayband solglasögon" så att jag kunde gömma mig bakom dom, men de låg hemma
i lådan och gjorde inte alls någon nytta.

jag har gått i mina egna tankar, alltså mina tankar på dig.

jag har levt i min egen film kan man säga, där jag är huvudrollen utåt. Men innest inne så
är det du som är min huvudroll. det är du som spelar bäst, det är dig som alla vill titta på.
jag önskar att denna filmen skulle sluta bra, men icke så nicke. jag fortsätter att spela i min
film. i min zoombiefilm.

det är ofattbart hur dum jag känner mig, hur mycket jag känner för dig och varför jag känner
så mycket för dig. du är som ett spöke som flyger in i mitt huvud och ryster om, när du är nöjd där
så flyger du vidare till mitt hjärta.

hm, det får förklara min dag idag. det är lika hemskt/vackert som jag skriver.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det kommer fixa sig tjolanta! En vacker dag kommer det vara ni två igen <3

2010-09-21 @ 19:15:10
URL: http://johannarundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0