the summer of 2010.

Denna sommaren har som de flesta redan vet, varit världens underbaraste bästa och mest fantastiska..
jag tänkte att ni skulle få följa med i min resa genom min sommar..

Juni



Jag har tillbringat väldigt mycket tid tillsammans med denna fina filur.


Jag har insett att Crillis är en av världens bästa människor.


Jag har varit en HEL DEL på Skeppsbron. haha!


Haft fina kvällar i min trädgård.

Juli


Jag har tagit mitt förnuft till fånga att ta upp kontakten med Caroline.

Augusti


och förfesterna fortsatte hemma hos mig!


Vi var på stranden mitt i natten. för första gången.  


Också avslutade jag sommaren med en fin resa till Grekenlandet.

Kommentarer
Postat av: E,

WOOHO :D

2010-09-12 @ 12:01:08
URL: http://elleebellee.blogg.se/
Postat av: fia

det sjukaste är... att jag inte är med på en enda bild och inte heller med i någon text... förstår inte vad som hänt med oss.. jag saknar dig & mig som fan!!

2010-09-13 @ 16:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0