you may say im a dreamer, but im not the only one.

jag blir så fruktansvärt inspirerad av bloggar,
om vad folk skriver om hur de tolkar världen och vad deras drömmar säger.

ett tag var jag lite avundsjuk för att alla verkar ha en dröm, en dröm om framtiden.
och jag satt länge och tänkte på vad min dröm var. vad ska jag göra efter skolan?
vart är min dröm att ta vägen? . men insåg ganska snabbt att en dröm kommer inte bara
upp sådär, man kan inte bara sitta och grubbla på en dröm. utan den måste komma av sig själv.
jag släppte det där med drömmarna ett tag och bara levde. och idag. ja idag, så har jag en dröm

en dröm om framtiden, en dröm som jag vill ska slå in, en dröm som jag ska slåss för.

jag har bestämt mig, det är en bra dröm. det pirrar i hela kroppen när jag tänker på den. åh.

imagine.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Bra inlägg :)

2010-09-26 @ 17:40:55
URL: http://linnneadensnea.blogg.se/
Postat av: jullebulle

Tack lousie! du är mer än guld värd. LOVE!

2010-09-27 @ 21:02:49
URL: http://casspes.blogg.se/
Postat av: Karin

Åh vad glad jag blir! :D Jag blir oxå inspirerad av bloggar, framförallt din!

2010-09-29 @ 19:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0