grattis alexandra.

Alltså om man skulle radera min magkatarr idag, då skulle denna dagen varit sjukt underbar.
det är många som har glänst idag.

tänkte börja att berätta om Jelena, här är konversationen :

Irene : har ni nu koll på alla studentmössor? ( Irene menar så att alla på skolan har fått ut sina studentmössor, i och med att vi är studentansvariga )

Jelena : Ja, min ligger under sängen

Irene står justnu och ser ut som ett fågetecken, för att hon fattar inte alls vad Jelena menar.

ja detta var kanske lite tråkigt för er att läsa som inte var där, men det var så sjukt KUL när man var där.

Sen så har ju våran lilla Alexandra glänst idag, hon gjorde hela min dag idag, bara för att hon hade namnsdag, hon heter nämligen Irene, det är fint! och hon skulle firas idag, förlåt för att jag inte hade med mig en blomma till dig, hoppas att du kan förlåta mig!

ni är fina ni.


en bild på mig och namndags barnet!

Kommentarer
Postat av: Jelena

Så tråkigt ni hade haft det utan mig! shit, tur att jag kan förgylla er dagar och göra skolan värd att gå till :D hihi

2011-04-05 @ 19:59:46
Postat av: Alexandra

FYFAN att jag ens har pratat med dig i skolan idag, jag har inte sett detta inlägg så från och med nu Louise så ska jag inte prata med dig mer! FAKKING :(

2011-04-07 @ 13:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0