nu har det hänt mycket.

nu var det längesedan jag skrev, eller ja det känns så iaf.
och jag har sjukt mycket som händer runt om mig.

för det första så har vi grymt mycket i skolan, det är helt sjukt. på fyra veckor ska jag hinna med att göra detta :

- uppdrag i rättskunskap
- uppdrag i webdesign
- Sektuppgift i religion
- g- prov i internationell ekonomi
- uppdrag i internationell ekonomi
- Matte c prov
- uppdrag i psykologi
- lämna in estetisk verksamhet
- uppdrag i rättskunskap
- rollspel i rättskunskap
- estetisk verksamhets affisch

NO LIFE, kommer jag ha under dessa fyra veckor.

men idag har jag varit ganska duktig,  har hunnit med att plugga till provet i internationell ekonomi, skriva klart moment 2 i internationell ekonomi och skrivit en bra bit på rättskunskapuppgiften. men skolan.. den är dryg.

nu tänkte jag bjuda på tre fina bilder från veckan då jag fikade på Lilla..






Kommentarer
Postat av: fia

åh va fina :)

2011-04-29 @ 17:03:35
URL: http://ssophiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0