jag har tappat rakningen pa dagarna.

jag vet inte alls vilken dag vi ar pa nu, haha!

men det har hant lite sedan jag skrev senast.

josefine och carlo akte hem pa julafton, det kandes sjukt konstigt. man ar sa van vid att dom ar har, lite tomt. pa kvallen pa julafton sa var det fest har pa hotellet, men jag och mange var sa sjukt trotta sa vi var inte med sa lange, haha solen tar do pa en.

annars sa har vi varit runt lite pa on och kollat, det ar sjukt att se sa fattigt thailandarna bor. det ar helt galet. vi snackade med en som jobbar pa hotellet och hon tjanar 5000 bath i manaden, det ar ungefar 1300 svenska, helt sjukt!

vi har antligen sett apor, alltsa sa jakla coolt. vi sag en hel apfamilj nar vi skulle ga och handla for nagon dag sedan. och igar sa gick det en man pa stranden med langt har och skjortan oppen han sag ut typ som en pirat, jag tankte direkt att det bara var apan som saknades. nar han kom tillbaka 10 min senare sa hade han fan en apa pa magen, sa sjukt sot!

imorgon aker jag och mange till bangkok och ska vara dar i 5 dagar, sjukt najs! mycket shopping kommer det att bli!

ha det sa bra dar hemma, puuusss

Kommentarer
Postat av: mamma

Låter helt underbart, var rädda om er puss

2011-12-25 @ 10:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0