Jag sitter här och tänker, tänker på att k...

Jag sitter här och tänker, tänker på att kärleken inte alltid är så lätt. Speciellt inte ibörjan då man inte riktigt känner till den andra personens alla egenskaper. Man vet inte riktigt vad han gillar och inte gillar, man vet inte hur man ska vara i hans närhet trots att man borde vara sig själv.man vågar inte vara sig själv för att tänk om man gör något fel, tänk om man förstör något. Man är rädd helt enkelt. Jag är rädd att inte räcka till, att förlora det vi har och förlora det som jag hoppas på.


Kommentarer
Postat av: fia

va dig själv och räcker inte det är det inte honom du ska ha! <3

2011-01-31 @ 18:41:08
URL: http://ssophiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0