Grattis fina pappa.

Idag är det en fin dag, för idag fyller världens bästa pappa år. det är så fint! så GRATTIS till honom! <3

Idag känner jag mig som en helt ny människa, jag somnade runt elva igår och vaknade av mig själv vid kvart i elva idag. Snacka om att jag är utvilad och känner att jag har en sjuk energi. kanske för att solen skiner ute. sååå underbart att våren är här!

iaf, när jag vaknade så satte jag ingång datorn, läste alla bloggar och satte på spotify listan "sommarfeeling 2011" , såå nu är jag sjukt taggad. för att för er som har missat det så åker jag och mina underbara tjejer till Grekland om exakt 2 MÅNADER! ååååååååh.

nej nu ska jag stiga upp och göra vid mig för att sitta på körskolan hela dagen... aja, ikväll ska jag och mamma ut och gå en långpromenad, vi har bestämt att vi ska göra det två gånger i veckan nu. hoppas bara att vi kan hålla det!

Ha en fin dag!


en bild från Grekland, dagen till ära.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Ni kommer att klara det!

2 månader :D<3

2011-03-28 @ 12:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0