såg du mig, såg du att det var jag?

jag har det bra.

igårkväll körde mamma mig till min älskling. han låg och sov i sitt nya rum när jag kom, det var världens mysigaste rum. och jag hade köpt en hjärtsten till honom där det stod " du är bäst.. " på. det prydde hans rum fint.

vi hade världens mysigaste kväll, med solsidan, snack och film. och imorse ringde klockan halv tio för att han skulle iväg och jobba. det finns dock inget finare än att vakna upp av att höra hans röst och få världens mysigaste kram av honom. så vill jag alltid vakna. efter en halvtimmes mys steg vi upp för att bege oss, jag hem och han mot jobb. såfort jag gick ifrån honom så saknade jag honom igen, jobbig känsla den där saknaden.

jag har haft en riktigt bra helg, i fredags var Karolinas fest. vi började kvällen hemma hos Cassandra, vi åt tacos, drack vin och snackade. jag har nog aldrig skrattat så mycket på en kväll. det blev en tidig fest för oss, josefine skulle jobba och Cassandras pappa körde oss hem vid halv tolv.

På lördagen vaknade jag upp, hade inte ont någonstans och mådde som en prinsessa. åkte in till stan med mamma, lunchade tillsammans i några timmar, hann gå en runda i stan innan jag mötte upp Anton, äntligen träffade jag honom igen. vi hade massor att prata om, kändes så skönt när man gick ifrån honom, man hade pratat om allt allt allt. åt med familjen och så, sen var det förfest och Slagt som gällde. mycket dans, skratt och dricka.

dagen efter var jag världens lyckligaste för då skulle jag träffa min älskling på kvällen. mådde dock skit för att jag var trött, bakis och allt kändes hopplöst och än en gång bestämde jag mig för att ALDRIG dricka igen. jag åkte på lite ärende på dagen, och ja sen åkte jag till mange på kvällen.

justnu sitter jag och kollar ut genom fönstret, och det är nästan vår. Ted gärdestad spelar för mig i bakgrunden och min pluggpaus är snart över, men är snart klar med det jag skulle plugga idag.

nu tänkte jag bjuda på lite bilder från helgen.


Karros fest.


Karros fest.


En bild från stan med Ante och mamma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0