Vänskap.

Det var längesedan jag skrev ett inlägg här i bloggen, jag lägger mest in bilder ( som ni märker). Men idag så känner jag för att skriva av mig lite..

Jag går justnu igenom en jobbig period i livet. Att göra slut, eller att få sitt hjärta krossat är aldrig roligt. Och jag måste erkänna att detta är något av det värsta jag har varit med om.. Trots att detta har varit/är den värsta perioden i mitt liv så har den ändå fört med sig en del positiva saker.

Jag har verkligen insett på riktigt hur mycket mina vänner/familj/släkt betyder för mig, när något sånt här händer, så sätts ju verkligen ens reltioner på prov. Och jag blir så himla rörd bara av att tänka på hur många fina och underbara vänner jag har. Och hur fin min familj och släkt är!

Jag har tänkt länge på hur jag ska kunna förklara för mina vänner hur mycket dom betyder. Och nu har jag kommit på hur jag ska kunna förklara hur jag känner. Det låter kanske konstigt, men jag tror ändå att ni kommer att kunna förstå.

Låt säga att jag är i mitten ( i och med att jag näste utgå från mig själv ). Runt om mig så står alla mina vänner och familj i en ring, denna ringen är liksom en skyddsring. Där alla mina vänner och min familj/släkt skyddar mig mot allt. Skulle något komma förbi denna ringen och såra mig, då är mina vänner där direkt och stöttar mig. denna ringen följer efter mig hela tiden och skyddar mig när som. Och sprider en enorm trygghet.

Det är just denna tanken som får mig att känna mig stark, trots att situationen är som den är. Varje gång det blir jobbigt, så tänker jag på denna ringen och alla mina vänner/ familj/släkt och inser hur bra jag har det.

Tillsist, så vill jag bara tacka alla som ställer upp för mig under denna perioden. Ni betyder verkligen så himla mycket för mig. Jag älskar er verkligen! <3


Kommentarer
Postat av: Kusinen

I´ll be there...allways!

2012-02-28 @ 21:34:43
URL: http://mmcs.webblogg.se/
Postat av: Mamma

2012-02-28 @ 21:59:42
Postat av: Mamma

Vi finns här alltid för dig ! Älskade Louise puss

Mamma och pappa

2012-02-28 @ 22:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0