Tosselilla,

ÄNTLIGEN!

Idag så har det faktiskt varit en sjukt bra dag,
Vaknade imorse och kände inte alls för det som stod på schemat,
just tosselilla..
men steg upp ur sägen och tog en låååång dusch,
och sedan käkade jag frukost och packade matsäcken !
Satte mig sedan på bussen , där Maja, MAtilda och annica var,
och jag var sååå sjukt trött!
när vi väl kom till skolan så hade vi upprop och sedan så åkte vi buss till Tosselilla,
bussen dit var väl inte så mycket att snacka om,
ganska tråkigt!
var dock fortfarande trött då , haha
när vi kom ur bussen då jälvar vaknade Louise till!
det kändes så sjukt kul att vara där, och inte bara det vi var där med 3 andra skolor också,
träffade Linnea & Matilda !=D
PåTosselilla så var vi mest med Lina,
så underbar pesagog !
haha vi åkte karuseller, kollade på bakvakter och sprang till toaletter!
haha så kuuuul!
Men det var dock inget fint väder,
men fyfan vad man kan ha kul ändå..
det som slog mig när vi var där, det var att detta var den sista gången som vi åker med Vittra till Tosselilla!
shiiiiit !
Måste bara berätta att Per-Herbert blev pappa idag ! GRATTIS!

hoppas att ni också har haft en bra dag!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0