Födelsedag igår!

BARA FÖR ATT JAG FYLLDE ÅR IGÅR !
Jag skrev dock inte igår,
vi hade gäster till ganska så sent så jag orkade
bara inte sätta mig och skriva en blogg !
Iaf, jag hade en väldigt bra dag igår,
i skolan så var alla så goooooaa !
när jag kom hem så chillade jag liide,
efter det så kom Mia&gerry och den lille hem till oss
 och då drog vi till city gross och handlade,
asså fyfan vad det var roligt! hahah!
Sedan när jag kom hem så var min kära farmor och
farfar där ! =D

& jaghar fått massor med fina presenter,
TACK för alla som uppvaktade mig igår !

Kommentarer
Postat av: Kusinen

Förlåt för jag glömde ringa....får ts igen det en annan dag, vi får gå på stan o ta en fika eller nått...=) kram!

2008-05-16 @ 14:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0