gårdagen !

Jag måste bara skriva om min underbaert
mysiga dag igår !
den började med att jag och Mette cyklade till skolan,
och det gick skiiiit bra, vi snackade sjukt mycket och när vi
kom till skolan så insåg vi att vi nte ens var trötta ! haha som det kan gå !
i skolan hände det inte så mycket mer än att vi hade redovisning,
jag och sophia tyckte inte att den blev så bra, men lärarna var sjukt nöjda så det var
väl ändå bra,
tänk att detta var det alldra sista projektet som vi gör vi vittra skolan, vi kommer inte behöva
göra fler redovisningar eller sitta och renskriva i flera veckor för ett projekt i Vittra,
både glädjande och inte !

Iaf, efter skolan så åkte jag och josefine hem här,
och vi åt lite och sov ochgjorde oss i ordning, sedan så bar det ner till stan och träffade då
Sophia och vi gick och käkade,
asså när man sitter och äter påå gågatan så är man som en skyltdocka ALLA koollar !
så att ni vet !
när vi hade käkat så gick vi till centralen och träffade Robin, och där så tog vi trean till nora,
och där träffade vi då nora och Frida,
tillsammans så gick jag Nora och Frida ner till Kallis för att möta Oskar,
wiiie , hade saknat OSKAR asså ! :(
men iaf,
Sedean å kom Alex och björn också var vi nerre på stranden !
sååå sjukt mysigt !

och när jag kom hem så träffade jag Mory,
wiiiie ! hade intr täffat n på hur länge som hellst !

Ha en bra dag, puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0