melodifestivalen

Självklart så måste jag ju skriva lite om den "underbara melodifestivlaen".
Shit jag bara undrar om detta är ett skämt?

När man var liten så kommer jag så väl ihåg att det avr en höjdpunkt att sätta sig
med familjen framför tvn och kolla på melodifestivalen,
jag kommer ihåg att man kunde vaarje låt, det var riktgit slager,
och det var så sjukt spänande när poängen kom!
& jag kommer ihåg att man blev så sjukt besviken när inte sverige vann..

Men alltså melodifestivalen är inte samma idag som den var då,
asså nu är det ett stort jävla skämt,
vad är det som har hänt?!
ska inte detta fortsätta attt vara den där traditionen i familjen med småbarn?
det kan det verkligen inte vara mer !
där är allt för lättklädda tjejer med !!!
Jag fattar inte det, den tjejen som vågar ta av sig mest och visa mest hud det är den
som får flest röster och har chansen att vinna,
är det verkligen så det ska vara?!

och röstningen det är ju ett kapitel för sig själv,
det är verkligen så att grannländerna röstar på varandra,
sen om grannländernas låt SUGER så röstar man på den
ändå bara för att !
och norden dom samarbetar verkligen inte så att Sverige måste
nästan varje år kvala in igen!
det är verkligen så att i Sverige så tycker man att vinnar låten är så sjukt
bra och den kommer att gå sjukt långt och hit och dit,
men när den väl kommer dit så är det ett rent SKÄMT !
vad fick vi lite över 40 poäng?
och det ska vi kalla bra ?!
lägg ner detta nu,
det är ingen melodifetivalen utan alla slager och PÅKLÄDDA
tjejer !

Jag kommer nog inte se på det nästa år kan jag säga,
redan här tappar ni en tittare !

Kommentarer
Postat av: jannica

Glöm nt att jag har frågesutnd på min blogg tills klockan 19,00

2008-05-25 @ 10:55:26
URL: http://goldenrain.blogg.se
Postat av: Lisa

Ha en bra dag :)

2008-05-25 @ 10:56:53
URL: http://wlisa.blogg.se
Postat av: Anonym

Håller med dig till fullt, det är ett skämt nu

2008-05-25 @ 10:59:32
URL: http://puuccii.blogg.se
Postat av: Kusinen

håller med dig.....rena fiaskoskitet!!!!!!

2008-05-25 @ 20:30:24
Postat av: Anonym

Håller med dig till fullo.
Bra innehåll i bloggen!

2008-05-26 @ 08:06:23
URL: http://www.ssophiia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0