well,

jag vaknade upp idag och mamma säger till mig att kolla ut,
och titta det snöade !! Deam, redan är det inte likte tidigt?

haha men jag kunde ändå inte låta bli att känna lite glädje i det,
för det är såå mysigt!

Jag måste bara berätta att jag hade världens mest mysigaste dag igår,
jag var i skolan först och det gick förvånandsvärt sanbbt i skolan,
när vi hade slutat så gick jag och Julia och fikade, sedan kokm Mathias ovh Erdal!
riktigt mysigt! =)

när jag kom hem ifrån fikan så gick jag och min hund och la oss,
vi sov i två och en halvtimme, sååå skönt!
när min klocka ringde så ringde min kusin också och frågade om jag ville gå ut och äta med henne och sen åka till josefines skola på öppet hus,
och självklart gjorde jag de,
Gina kom och hämtade mig vid halv 6 ,
och då bar det av till en grekisk resturant,
och sedan till Josefines skola !
när vi hade varit med på ett möte så åkte Jag och Gina till Espresso House på lilla torg,
där sate vi oss och fikade och bara snackade,
det var så skönt att bara få prata ut!
sedan så åkte vi och hämtade Josefine också bar det hem igen!

Tack för allt kusinen,
det känns så bra att bara kunna prata med dig,
man kan vara sig själv till 1000% och du älskar en ändå,!
Du är bara för bra ! :)

<3

Kommentarer
Postat av: Gina

Du är så underbar. Älskar dig. Puss

2008-11-21 @ 21:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0