18/2-09

Jag älskar tanken av dig, jag älskar tanken av att vara med dig.
alla morrnar som vi har tillsammans, du vet då när vi bara ligger
och tittar på varandra utan att säga något. Det är då som blickar
kan säga allt,
det avslöjar allt vad du känner, det är då som jag inser
hur fin du är när du precis har vaknat.
Jag älskar tanken av att dagarna som jag har tillsammans med dig,
då när vi verkligen tar dagen som den kommer, ibland så är det match
och då sitter jag där på läktaren som en trogen hejare.
Eller dom dagarna då vi kan återvända till sängen precis efter frukosten
inte för att vi är trötta, men bara för att få vara med varandra.
Det är enbart med dig som jag aldrig känner av stressen, jag kan verkligen
ta dagen som den kommer.
Jag älskar även tanken av efter att vi har bråkat, då man verkligen känner att
inget i världen kan splittra på oss. Det är då jag inser att det är bara dig som
jag vill vara med, och ingen annan.
Jag älskar tanken av att du alltid förstår mig, hur dum jag än har varit och vilken
konstig åsikt jag än har haft så vet jag att du innest inne förstår mig på ett sätt som
få gör. Det är det som gör dig till just dig.

Men efter detta så måste man vakna upp, det är nu allt annat i livet tar sin plats.
Så som vänner, skolan, träning och jobb.
Jag vet att det är många som anser att jag är för mycket med min pojkvän,
men jag har lärt mig av ett fel.
Jag var för lite med han innan, och då förlorade jag honom. Det ska aldrig mer hända
har jag lovat mig själv.
Mina äkta vänner ni finns där ändå, och jag älskar er för det.

Jag är nog världens lyckligaste tror jag.
Jag har mina vänner, jag har mina jobb,
jag har min skola,Jag har min underbara familj
 och jag har min älskling.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Äslkar dig jätte mycket:)<3 gillar du frillan på morgonen:D alltid samma kommentar av josefine snygg knullrufs:P tror josefine spionerar ibland:P skämt åt höger. men skulle bara säg att det e du och jag för alltid<3

2009-02-19 @ 18:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0