nervös.

Varför blir man sådär extra nervös när man ska träffa nya människor?
när kanske en ny människa som man inte har kännt så länge ringer en?
eller om man ska till en fest där man kanske bara känner en person?
är det nomalt att bli lite smånervös då kanske.

Men i mitt fall så blir jag nervös eller är nervös för att jag ska hem till någon
som jag har träffat ett antal gånger, och jag har träffat dom som ska dit.
men ändå så är jag nervös. haha!
Vi kom fram till det igår vid middagsbordet att min syster och min farmor är precis
likandana, dom blir också nervösa när dom ska bort fastän dom känner personerna
så jag kan nog lätt dra slutsattsen att det ligger i släkten!

Jag intalar mig själv att allt kommer att gå jätte bra,
det kommer inte vara några problem med dessa "nya" människor,
huvudsaken är att jag är mig själv och ingen annan.
men vad är egentligen det värsta som kan hända?!
Det är så jag får tänka,
och jag kommer inte fram till vad det är!

I helgen så blir det mycket att vara med kompisar,
träffa alex och på släkt/jobb middag..!
Trevligt mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0