sophia.

Sophia..
jag läste din blogg innan idag och det gick inte att kommentera,
men jag tänkte att jag skriver det här ist för att jag hoppas att du läser min blogg..!

När jag läste det som du hade skrivit så gickd et rakt in i hjärtat på mig,
det gjorde det verkligen,
du vet verkligen hur man fångar en läsare med sina ord..
och jag kan inte låta bli att må lite smått dåligt innom mig för att jag inte har
funnits där när du har behövt mig alla gånger,
jag vill verkligen vara där för dig alltid..
men jag vet inte vad det är som gör att jag inte räcker till..

du förstår mig på ett sätt som ingen annan gör,
och det om något är underbart..
det är det som jag söker när jag vill hitta en bästa vän..!
det ska vara en vän som kan läsa mig som en bok!

Tack&förlåt Sophia..
innest inne så kommer det alltid att vara du& jag.. <3


Kommentarer
Postat av: Sophia

du vet var jag finns louise.

vi ses när vi ses mitt hjärta<3

2009-01-03 @ 14:27:29
URL: http://ssophiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0