1/6-09

jag har upptäckt en sak,
det är verkligen inte värt det att bråka med vänner för ingenting,
det är inte värt det att bli sur för minsta lilla,
det är inte värt att slänga ut en dum kommentar till en vän,
och det är verkligen inte värt att lämna en vän för någon annan.

Vänner är något av det viktigaste som finns,
och det är verkligen det.
vad skulle man gjort utan vänner, man ställer sig alltid frågan,
och svaret blir alltid, " jag skulle aldrig klara mig" .
ändå, trots att svaret alltid blir detsamma så bråkar man om
småsaker, slänger ut kommentarer.

kom igen, det är inte värt det!
uppskatta varandra, skicka iväg ett sms trots att det är
tidigt på morgonen eller sent på kvällen.
ring upp kompisarna, trots att det är hur tidigt som hellst
eller hur sent som hellst.

Jag kommer iaf att göra det, och tänka på det
ännu mer efter denna dagen.
verkligen!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Man blir alltid helt glad av att läsa din blogg haha :D helt positiv!(Y)<33

2009-06-01 @ 17:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0