bra dag på ingång.

idag är det en svinbra dag, jag vet inte varför för jag har egentligen inte anledning.
- jag steg upp klockan kvart i elva, hur sjukt är inte det mitt i skolveckan.
- jag letade efter brödrosten i nästan en halvtimme, och när pappa kommer ner så går han rakt fram till skåpet och tar fram den. bra där.
- åkte till skolan för att göra två redovisningar och kan nu alltså stryka dom ifrån min lista.
- mamma ringde för att fråga om vi skulle julpynta idag, världens mysigaste.
- Det är paradise Hotel final idag, och världens snyggaste Erik ska vinna.
- jag har jullov.
- nu ska jag sluta blogga för att ta mig hem i snökaoset. hi.

Kommentarer
Postat av: julle

sötenöte! jag vill va med ikväll

2010-12-16 @ 16:24:11
URL: http://casspes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0