Jennie vet vad hon vill, hon har tänkt till.

När jag vaknade upp idag och rullade upp rullgardinen och insåg att det
regnade, så tänkte jag först att jag skulle bli sjukt nere. Och att det skulle
bli en riktig skit dag. Men acknej, jag blev på ett sjukt mysigt humör.
Så tänkte att jag skulle smsa Emma så att hon också kunde bli på myshumör, haha!
Jag lyckades nog lite.

Åkte till jobb och tände massor med ljus och lyssnade på mysig musik.
I den mijlön har jag gått hela dagen. Chebib kom in på jobb och satt och åt med mig,
attans vad jag har saknat honom. När Chebib och jag hade bytat de senaste nyheterna med
varandra så traskade Jimmy in på jobb och tog en Espresso. finfint!

Nu sitter jag här vid datorn och väntar på att Maria och  Jimmy ska komma förbi en stund,
känns som att jag inte har träffat Maria på evigheter. Men träffade henne i söndags, haha!
Sedan ikväll så kommer finaste Alexandra och snackar lite och kollar idol.

Detta är en bra dag,
så är det.

dagens låt
Scotts- Jennie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0