den eviga väntan.

denna helgen har gått sjukt snabbt, kanske för att jag har haft ganska mycket att göra.

i fredagskväll så var jag, josefine och jelena hemma hos johanna, vi skulle egentligen plugga på vårt Case som ska vara inne nästa vecka, men det blev att vi satt och kollade på kläder, snackade och åt massa onyttigt! och sen så kollade vi såklart på Big Brother tillsammans med Johannas mamma och Stefan. sjukt fin kväll.

i lördags var det dags för jobb, jag jobbade mellan 11-17 och var ganska sliten när jag kom hem. jag hann kolla lite kläder och duscha innan Anton kom, vi åkte med Robin för att hämta Josefine. sen satt vi vid matbordet hela kvällen och försökte att lösa alla världens problem, samt försöka att hitta meningen med livet. haha!

idag, så har jag jobbat. och är sjukt sliten nu. så nu blir det snart tv tittande och mys med älskling.

hoppas att ni har haft en fin helg!


en bild från i lördags.

Kommentarer
Postat av: Emilianfiona

Thank you for producing such a down to earth site.

2011-12-08 @ 08:00:38
URL: http://emilianfiona.blognownow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0