Justnu.. Så ligger jag i min säng, klocka...

Justnu.. Så ligger jag i min säng, klockan har inte ringt än och jag är mer pigg än någonsin. Var på Karros fest igår och det var helt nyktert, det känns så sjutton skönt att vara utvilad och inte bakis idag. Fåglarna kvittrar utanför och det lyser in på mitt rum från persiennen, men jag vågar inte resa mig för att kolla hur vädret är. För att jag har drömt om att det är vår ute idag och det känns underbart. Så jag tänkte ligga kvar i sängen lite till och låssas att det är vår! Ikväll, då återvänder vi till Slagt och slår klackarna i taket som aldrig förr tillsammans med Olle, knappen och hakim! Ha en fin dag, för det ska jag!


Kommentarer
Postat av: fia

can I hänga på next time du är på slagt? kiss <3

2011-03-05 @ 20:16:26
URL: http://ssophiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0