sånt är livet.

jag vet inte riktigt vad jag ska skriva,
det var ett tag sedan jag skrev nu, eller ja det känns så.

igår drack jag vin tillsammans med Crillis, Anton och Sophia. det var sjuukt najs, vi kollade även på premiären av " så ska det låta". Sjukt att det fortfarande går, jag kommer ihåg när jag var liten och satt med mamma, pappa och josefine bänkade framför tv:n varje fredag för att kolla på "så ska det låta" . det är fint.

idag har jag sovit lääänge, så sjukt underbart. när jag steg upp så gick jag rakt in till josefines säng, låg där och snackade i en timme typ. Sedan tänkte jag att jag skulle ta tag i dagen, jag började med att ta en lång dusch. och sen gick jag ner i källaren, satte på Melissa Horn på högsta volym och satt i ungefär två timmar och pluggade. riktigt skönt var det när jag var klar. sen hjälpte jag mamma att ta ner trädgårdsmöblerna, för nu har vi bestämt att det är vår. jag var sjukt trött efter detta, så jag gick och la mig i en timme. jag vaknade sen av att mina underbara småkusiner kom. fint att vakna till det.

nu sitter vi och äter muffins, dricker te och myser.
jag hoppas i hemlighet att min pojkvän kommer sent ikväll någongång, det hade också varit fint.


Kommentarer
Postat av: fia

fantastiska du är <3

2011-03-19 @ 22:11:50
URL: http://ssophiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0