sambovecka med Nora!

Nu är man då hemma igen från sin sambo vecka med Ellinoer,
och det har verkligen varit hur kul som hellst, men asså man blev hur lätt som hellst rastlös,
och när man var rastlös så resulterade det till att man gick och la sig och sov,
och det gjorde att vi var uppe sent på nätterna och gick upp sent på dagen,
det är inte bra i och med att man måste börja att vänja om sig nu inför skolan, menmen..
skit i det , jag kommer nog att vänja tillbaka mig första veckan i skolan för då mååååste man verkligen upp,
men iaf. vår vecka började med att vi gick hem till ´lägenheten och började att stor städa den, det var i och för sig inte så mycket att städa i och med att den var så liten, men det kändes ändå bäst att man gjorde det,
sedan så handlade vi lite till middagen också tog vi det väldigt lungt,
en av dagarna så var vi så sjuukt rastlösa så vi ringde syster och hon och Sophia var på Ikea, så vi bestämde oss för att ta oss till Ikea, påvägen dit så kommer det fram en man till Ellinoer och frågar om jag var hennes syster och såna skumma saker, hhaha det var sjukt ball iaf..
Efter Ikea så hängde Sophia och Josefine med hem till lägenheten och vi gick till hemmakväll och köpte godis och läsk, och sedan hem till "oss" igen och började med att laga mat och det var typ 10 på kvällen, ahha..
efter maten så kollade vi på film och så .. riktigt B film var det men ändå...
Finnan sov över hos oss, väldigt trångt men mysigt!
hade saknat henne ! :(
I onsdags redan så bestämde vi oss för att flytta hem till Ellinoers mamma igen, det kändes som att det var lägge för det,  vi börjae att bi irriterade på varandra för att vi inte hade något att göra och för att det var så trångt, så vi flyttade "hem" igen.. hemma hos Nora så la jag mig och sov i två timmar och sedan så gjorde vi vid oss för utgång..
bi skulle ut och äta med Mette, Emelie och Josefine!
sjukt mysigt vi gick ner p Greekway, och denna middagen var som ett avslut på sommarovet för vi alla ska nog gå på olika skolor, flrutom jag och Nora,
Sophia kom också förbi med min väska och snackade liide!
när vi skulle gå ifrån Greekway för att gå ner till bo01 för att ta en fika så började det regna och åska :( ..
så det blev att vi gick hem till nora ist..
Ussh ja det var lite kortfattat om min och Noras vecka!
Underbart ,
Nu börjar ju malmö festivalen idag ...
yeaaah, eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0