tiden rinner iväg..

Ahhhh!
 jag har precis insett att tiden bara rinner iväg,
var blev sommarlovet av? ..
jag kommer ihåg innan man slutade skolan så satt man och berättade alla planer som man hade inför sommaren, och hur spännande allt skulle bli och gymnasiet det lät så långt ifrån en .. och nu har sommarlovet gått och man har inte hunnit med hälften av allt som man egentligen skulle hinna med !
i sommar jag har jag ändå gjort en massa som man inte hade planerat att göra,
jag har blivit tillsammans med alex igen ( det är nog den bästa händelsen) , och jag har gjort en massa roliga saker med honom,
jag har umgåtts med mina kompisar en massa,
haft filmkvällar ( trotts att det är sommar, brukar ha det  på vintern annars),
jag har jobbat en massa, villket är väldigt bra! känner mig ganska nöjd!
 jag har ju varit i götet och träffat Erik,
också har jag ju då varit på stranden och stekt!
det har ju inte varit så  bra väder så man har ju inte kunnat att göra allt det som är så typsikt sommaraktiviteter..
men det har ju funkat ändå..
men är det inte liide skumt att man snart ska börja gymnasiet:O!
tiden rinner bara iväg, och detta har jag längtat efter hur länge som hellst att börja på gymnasiet,
att börja om på nytt om man säger så,
ny skola, nya kompisar, nya aktiviteter, nya lärare och nytt schema!
härligt!
men kommer nog att sakna alla som man har gått med innan,
men det var som pappa sa till mig idag,
man säger att man ska hålla kontakten med alla när man slutar, men man gör verkligen inte det för att det är så mycket nytt som händer !

nej nu ska jag hem till Marie och chilla!
ps. jag har köpt Kitty lakan idag ! YEAAAH!

ta hand om er & tänk på att skolan snart börjar,
unna er att göra något extra kul idag !
Det är ni värda!

Kommentarer
Postat av: Kusinen

Jag såg Kitty-lakan i Jysk-katalogen och tänkte på dig.....=) Är det dem du har köpt? Kram

2008-08-06 @ 17:02:06
Postat av: Sophia

Jo det är verkligen så.

Snart bara några dagar kvar tills man står i dörren till skolan och blir genomskådad lika nervösa jämnåriga. Du ska veta att fast att vi inte kommer plugga i samma stad, Så kommer jag stötta dig och finnas vid din sida om det är så att du behöver mig. Jag älskar dig<3

2008-08-06 @ 18:21:07
URL: http://ssophiia.blogg.se/
Postat av: Emelie

Fixat det fint i rummet? :D

2008-08-08 @ 20:25:00
URL: http://elleebellee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0