äntligen!

Idag så har jag varit inne i Malmö och kollat på julskyltningen och köpt mina första
julklappar,
så underbart!
det är så mysigt inne i Malmö när det börjar bli lite mörkt,
dom Indianerna står och spelar deras underbara chillmusik, och varje gång som jag
hör dom spela så vill jag ha deras skiva, det hade varit såå underbart att ha den hemma,
så nästa gång så tror jag  att jag ska ta och köpa den, för dom är verkligen hur bra som hellst.
Sedan så ser man alla människor som har leendet på läpparna, och småbarn som ser så
förväntansfulla ut nu till jul,
när jag sedan gick förbi tomten inne på hansa så såg man att det stod massor med barn i  kön
och ´dom ville bara hälsa på tomten,
jag kommer då ihåg när man själv var så liten så man trodde på tomten,
jag vet att jag var alltid lika nervös precis innan tomten skulle komma, och såfort jag såg en bild på honom
så spred det sig en otrolig glädje innom mig!
underbart.
Julen är verkligen hur mysig som hellst,
den kommer verkligen perfekt också. Den kommer i den där mörka perioden då man är lite små depp
och är trött på skola och allt, då kommer julen med sin värme och glädje.

nu ikväll så har jag träffat Linnea, och hur undebart är det inte att bara gå och prata i två timmar nästan,
hur underbart som helllst, och du får mig verkligen att må bra min vän!
vi behöver inte träffas varje dag eller så men ändå så vet vi att vi har avarandra,
och det betyder så mycket!
tack Linnea, du gjorde min kväll!

& nu så är det snart slut på skolan, lov, julafton och NYÅR!
yexbox! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag önskar att jag var lika glad som dig alltid. hör av dig om läget i skolan annars kommer jag & läxar upp dom.

2008-12-08 @ 07:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0