ny dag.

ny dag idag, nya möjligheter och nya utmaningar.
för en gång skull så känns det lite smått bra att börja sent,
man hinner med så mycket på morgonen, jag vaknde till och med innan klockan ringde idag och jag var sjukt glad!
underbart!
Låg och pluggade i sängen i en timme, och nu har jag precis duschat och sitter med en kopp te nere vid datan,
och sorgligt nog så sitter inte min söte hund brevid mig utan han är med pappa någonstans.
det är lite små grått ute och det ser ut att var kyligt, men det är bara till att ta på sig mycket och sen så är man varm igen!
Det är snart jul mina vänner, och då kommer tomten. great!
och snart är skolan slut, det är bara till att försöka att kämpa i två veckor till!
och om två veckor så åker min pojke till värmen :( !
Denna veckan så händer det ganska så mycket som man ser fram emot,
inte så hemskt mycket i skolan som tur är! tihi.

usshnej, nu måste jag gå och göra vid mig,
jag skriver nog ikväll!

ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0