saknar,

nu idag så kom jag och tänka på hur mycket jag saknar niorna som gick tillsammans
på Vittra,
jag har inte tänkt lika mycket på det innan. Men just nu!
Vi hade något speciellt,
vi gick inte i samma klass allihop, vi umgicks inte allihopa efter skolan, men när
vi väl var tillsammans i skolan så var vi som en ända stor familj,
underbart!
Vi pluggade tillsammans, vi diskuterade tillsammans, vi bråkade, vi blev vänner men
det  var ändå alltid något som gjorde att vi alltid fanns där för varandra,
men det var inte förens i nian som vi verkligen bleb sammansvättsade,
vi började göra saker tillsammans, vi skolan så umgicks vi alltid!
också skulle vi ifrån varandra bara ett år efter, sorgligt för vissa, men gladare för andra.

Nu har det snart gått en termin utan att vi har gått i skolan tillsammans,
och i den nya skolan så är det inte samma sammansvättsning som innan,
men det kan kanske breo just på att vi har bara gått en termin tillsammans,
men det är inget som stoppar mig från att säga att jag gärna hade gått tre
år till med er som jag gick ut nian med.

Usshnej! nu blev det lite sorgligt,
men jag hoppas att alla som jag gickut nian ut har det bra på sina nya skolor!
men vi kommer nog alltid ha kvar våra underbara minnen ifrån Vittra,
har jag fel? :)


Kommentarer
Postat av: Sophia

<3333

2008-12-07 @ 18:22:49
URL: http://ssophiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0