Götet känns så långt borta..

För er som har missat det så har jag, Josefine, Emil, Mette, Annica, Sophia och Marie varit i Göterborg i fredags,
steg upp ungefär 20 över 4 på morgonen och var inte så pigg kan jag säga..
men jag var verkligen spänd inför denna dagen,
för vi har pratat och planerat denna dagen så sjuuuukt lännge..
framför mig hade jag nu en hel dag i göteborg tillsammans med några av min närmaste kompisar,
kan det blir bättre?
jag åkte med Emils mamma in til centralen och där träffade vi en väldigt sömnig Marie,
och jag hade saknat henne, hon hade ju varit i Stockholm innan götet..
menmen sen så anlände resten av högen, och jag var verkligen sugen på coola..
jag hade inte klarat att sittta på ett tåg i 3 timmar utan en cola, så jag sprang in på ett cafe på centralen och tog en cola, hon i kassan bara 23, jag bara URSÄKTA?! jag ska inte betala för dom bakoms grejer också ?! hon bara nej men det kostar det, och jag hade inte tid att dissuktera för tåget gick om 8 minuter,
vi sprang till tåget och tog oss några platser, ganska bra platser faktiskt,
sedan så var det ju denna DRYGA resa..
jag hatara tt åka tåg:( !
men väl framme så vaknade alla till och vi käkade frukost,gick och kollade i affärer på nordstan och liide så .
sen så gick vi ut i götet och kollade,
man kan alltså inte mr än att älska den staden,
den är såååå underbar!
Vi gick på Liseberg, vi käkade och hade allmänt myys!
sen när stämningen började att dö ut så ringde min pappa mig och sa att Erik hade sökt mig,
erik är då min kompis i stockholm,
och ifrån böjan så hade vi bestämmt att vi skulle träffas i Göteborg när vi skulle dit, men så för någon vecka sedan så sa han att han inte kunde komma..
men iaf så ringde jag upp han och han sa att han vsr i götet !
HERREGUD!
har inte träffat han på 3 år !
vi bestämmde at vi skulle träffas på Nordstan,
så vi satte oss och åt medans vi väntade på han..
så dyker det upp fyra killar, och jag ser att en av dom är erk..
och när dom kommer närmare så ser jag att det är Alaa, kalle och Sarre som är med han!
SHIT ! har inte träffat dom på tre år..
shit vad dom hade förändrats!
UDNERBART !
träffade dom i typ 40 minuter, sedan så fick vi säga hejdå igen...

Menmen..
ska troligen träffa dom snart igen! :D

UDNERBAR DAG I GÖTET !

men götet känns så långt ifrån..
jag ska lätt flytta dit!

Kommentarer
Postat av: Sophia

Jag var också där...?

2008-07-22 @ 18:08:23
Postat av: Ellinoer/Harry

Hej jag heter Ellinoer och jag är cocaalkilist!



Heeeeeeeej ELlinoer!! =D

2008-07-25 @ 02:52:22
URL: http://ellinoerbrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0